کلیدواژه عمران

Wiki Article

پاسخ‌گویی به سوالات این آزمون، نیازمند داشتن اطلاعات کافی از مبانی محاسبات سازه و تسلط بر روابط اساسی طراحی و تحلیل سازه‌ها است.

این مهارت در مدت کوتاهی قابل حصول است. اما با تکرار و تمرین هر روزه، مهارت تثبیت شده و تقویت می‌یابد.

اما دلیل آنکه این جدول در ضمن کلیدواژه نیامده است این است که: اگر ما بخواهیم تمامی کلیدهایی که “حداقل…” هستند را به صورت “کمینه…” یا “دست کم…” بیاوریم و یا تمام ابعادها را با اندازه و بالعکس بیاوریم و بسیاری از این قبیل، حجم کتاب کلیدواژه کتاب به بیش از ده هزار صفحه می‌رسد و لذا کتاب غیرمهندسی و غیرمنطقی خواهد شد.

به منظور آمادگی برای این آزمون، نکات زیر را به خاطر داشته باشید:

حداقل ۷ سال سابقه‌کار تجربی برای دارندگان دیپلم فنی ساختمان با شرایط سنی و نیاز به سوابق کاری بیشتر برای پایه‌های بالاتر می‌باشد.

آزمون نظام مهندسی، معیاری برای تایید صلاحیت علمی متقاضیان دریافت پروانه اشتغال به کار کلیدواژه مهندسی است. این آزمون توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان و با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود.

نظرات • پیشنهادات • انتقادات خودتان را با ما در میان بگزارید ←

در این حالت می‌بینید که منبع و صورت سوال اتفاق نظر بر سر کلیدواژه دارند و هر دو کابین دوش را عینا در بردارند.

همانطور که مشاهده می‌کنید برای “نقشه‌های چون ساخت” در مبحث دوم، پنج صفحه معرفی شده است.

پیش از انتخاب گزینه صحیح، ابتدا گزینه‌های نادرست را حذف کنید. حتی اگر به پاسخ صحیح خود اطمینان دارید، ابتدا باید از نادرست بودن باقی گزینه‌ها مطمئن شوید.

در این حالت دو حالت برای رسیدن به کلیدواژه وجود دارد. راه اول: استفاده از جدول متجانس که در ادامه خواهید دید. راه دوم: استفاده از کلی یابی.

در این سوال به صورت غیر مستقیم از درز انقطاع سوال شده است. تنها راه پاسخگویی، آشنایی به این سوال و پیدا نمودن کلید، اشراف داوطلب به مطالب داخل منابع آزمون است.

سوالات این گروه به گونه‌ای طرح شده است که پاسخ سوال در منابع معرفی شده دفتر مقررات وجود ندارد. سوالات در اصل از دانش داوطلبان هر رشته، در حد کارشناسی طرح می‌شود.

در صورت اشاره به آیین‌نامه بتن ایران (آبا) در منابع آزمون، الزامات مبحث نهم ملاک قرار داده می‌شوند.

Report this wiki page