دیزل ژنراتور

Wiki Article

 سیستم خنک کاری این دیزل ژنراتور ها توسط آب انجام می شود که به اصطلاح به آن آب خنک می گوییم.

دیزل ژنراتور دائم کار، عنوانی است که به این نوع از مولدهای برق اطلاق می شود.

دیزل ژنراتور بادوین تکنولوژی موتورهای دیزلی بادوین فرانسه که اخیرا به کشور چین منتقل شده و با کیفیت و استاندارد بین المللی در آن کشور تولید می شود با ژنراتورهای طرح استمفورد با کیفیت بالا (های کپی) کوپل شده و دیزل ژنراتور بادوین تیارا را تشکیل می دهد.

بسیار خوشحالم که با یک سایت کامل طرف شدم. من جدیدا با این سایت آشنا شدم و رشته من برق قدرت است و به همچین سایتی نیاز داشتم.

نصب و راه اندازی دیزل ژنراتور با شماست یا خریدار باید فردی استخدام کند مدیر سایت

در این محصولات، موتور دیزل پرکینز با ژنراتور مکالته ایتالیا کوپل می شود. ژنراتور مکالته نیز دارای کیفیت های ساخت بین المللی است و تمام قطعات و لوازم یدکی آن دارای گارانتی تیارا است.

سلام جناب دلدار عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

طراحی این محصولات به صورتی است که مستقیما می توانند با محصولات بدون کانوپی رقابت کنند و انعطاف پذیری در مصرف و دسترسی را به همراه داشته باشند. به غیر از شاسی و در زمینه مذکور انتخاب های مختلفی جهت استفاده های مختلف وجود دارد.

در این محصولات، موتور دیزل کامینز با ژنراتور استمفورد انگلیس کوپل می شود. ژنراتور استمفورد، ژنراتور صاحب نام و قدرت اول در بین ژنراتورهای دنیا هست.

نمونه های از کوپله فابریک دیزل ژنراتور کامینز انگلستان

مقاوم بودن شاسی در بکارگیری و جابجایی دستگاه بسیار مهم است و اساسا ضخامت فلز شاسی و تناسب آن با وزن دیزل ژنراتور از مهمترین نکاتی است که در خرید یک ژنراتور دیزلی باید مدنظر خریداران باشد.

در خصوص بکارگیری و استفاده از ژنراتور باید توجه داشته باشید که رعایت اصول مربوط به حفاظت های دیزل ژنراتور، برای ایمن بودن یک دستگاه مولد برق دیزلی بسیار ضروری است.

دیزل ژنراتور ها برای مجتمع های دیزل ژنراتور مسکونی بزرگ هم استفاده می شود ولی برای اطلاعات بیشتر بهتر است با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

سلام جناب رشیدی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

Report this wiki page